جدید ترین اخبار ورزشی روز دنیا از قوی ترین منابع خبری

جدیدترین اخبار ورزشی
خودرو

معرفی هیوندای اینستر کراس

1ja.ir

شرکت هیوندای با معرفی نسخه کراس از اینستر، قصد دارد نظر افراد علاقمند به ماجراجویی در طبیعت را به این کراس‌اور کوچک جلب کند.

البته با وجود نصب مواردی شامل ریل سقفی، رینگ‌های جدید و کیت قطعات بدنه، هیوندای اینستر کراس همچنان یک خودروی محرک-جلو باقیمانده است.

هیوندای اینستر در ژوئن گذشته و به عنوان همتای برقی از مدل کسپر معرفی شد. هرچند بدنه اینستر کمی کشیده‌تر است ولی از پلتفرم مشترک با هیوندای کسپر بهره می‌گیرد.

هیوندای اینستر کراس

هیوندای اینستر کراس به سپرهای آفرود، صفحات محافظ و قطعات الحاقی بدنه مجهز شده است، تا در برابر ناهمواری‌های مسیر آماده باشد.

علاوه بر رکاب‌های جانبی و رینگ‌های 17 اینچ، باید به باربند سقفی هم اشاره کنیم. علاوه بر رنگ‌های قابل سفارش برای هیوندای اینستر، رنگ سبز Amazonas مات را می‌توان برای نسخه کراس انتخاب کرد.

در فضای کابین هیوندای اینستر کراس نیز با روکش پارچه‌ای خاکستری با جزئیات سبز لیمویی مواجه هستیم. این رنگ روشن در جزئیات داشبورد هم دیده می‌شود. صندلی نیمکتی جلو، قابلیت خم شدن و جلو رفتن صندلی‌های عقب و محفظه بار با ظرفیت 280 تا 351 لیتر (بسته به موقعیت صندلیها)، هیوندای اینستر کراس با طول 3.825 متر را به خودرویی کاربردی تبدیل می‌کند.

هیوندای اینستر کراس

همچون نسخه عادی، هیوندای اینستر کراس در دو نسخه استاندارد و لانگ رنج (برد بلند) قابل خریداری است. موتور برقی این خودرو در دو نسخه مذکور به ترتیب 95 یا 113 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. دو مجموعه باتری 42 یا 49 کیلووات ساعت نیز قابل سفارش است که دومی، برد حرکتی 359 کیلومتر (برمبنای WLTP) را ارائه می‌کند. باتری های این خودرو از جریان سریع 120 کیلووات نیز پشتیبانی می‌کند.

هیوندای اینستر کراس از اواخر سال 2024 در کره جنوبی روی خط تولید می‌رود. از قیمت این خودرو و همچنین بازارهای هدف اطلاعی در دسترس نیست، ولی می‌توان انتظار داشت که همچون نسخه عادی هیوندای اینستر، نسخه کراس هم در اروپا، خاورمیانه و آسیا-اقیانوسیه عرضه شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

نمایش بیشتر

خبر خوان همفکری

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا