جدید ترین اخبار ورزشی روز دنیا از قوی ترین منابع خبری

جدیدترین اخبار ورزشی
دانش و فناوری

سامسونگ شاید برند «گلکسی» را از نام گوشی‌های پرچم‌دارش حذف کند

سامسونگ ظاهراً قصد دارد در آینده دستگاه‌‌های پریمیوم خود را بدون برند گلکسی عرضه کند. هرچند در گزارش امروز به دستگاه خاصی اشاره نشده، احتمالاً غول کره‌ای برای دستگاه‌های سری S و Z چنین برنامه‌ای داشته باشد. همچنین این گزارش می‌گوید سامسونگ معتقد است استفاده از برند گلکسی برای طیف وسیعی از دستگاه‌ها کیفیت پیش‌بینی‌شده برای محصولات پریمیوم آن را کاهش داده است.

دستگاه‌هایی که غول فناوری مستقر در کره جنوبی چند سال گذشته معرفی کرده، ضمن ارائه ویژگی‌های جذاب، تفاوت چندان زیادی با نسل‌های قبلی نداشته‌اند و مشتریان استقبال خوبی از این موضوع نکرده‌اند. خود سامسونگ نیز ظاهراً به این مسئله پی برده و اوایل این ماه، از مشتریان، کارمندان و سهام‌داران خود عذرخواهی کرد.

آن زمان، بازیابی توانایی رقابت فنی، آمادگی برای آینده و اصلاح فرهنگ سازمانی را 3 راه‌حل برون‌رفت از وضعیت فعلی شرکت دانسته بودند و اکنون، گزارش کنارگذاشتن برند گلکسی برای دستگاه‌های پریمیوم سامسونگ در راستای همین تغییرات منتشر شده است.

نشریه‌ای کره‌ای etoday که این خبر را اعلام کرده، می‌گوید احتمالاً دستگاه‌های سری S و سری Z تاشو سامسونگ این روند را دنبال خواهند کرد.

دلیل تصمیم سامسونگ

دلیل اصلی تغییر برنامه‌ریزی‌شده سامسونگ ایجاد برندی است که ماهیت پریمیوم دستگاه‌های برتر آن را نشان می‌دهد. غول کره‌ای اساساً با این رویکرد قصد دارد رقابت با شرکت‌هایی نظیر اپل و گوگل را ادامه دهد که عمدتاً روی کیفیت دستگا‌ه‌هایشان تمرکز می‌کنند.

برای درک بهتر این موضوع، سا‌مسونگ درحال‌حاضر دستگاه‌های سری M ،A و F خود را نیز با برند گلکسی عرضه می‌کند که هر 3 شامل گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده می‌شوند.

طبق گزارش، سامسونگ ظاهراً احساس می‌کند وجود طیف وسیعی از دستگاه‌ها در برند گلکسی، مانع برجسته‌ شدن دستگاه‌های پریمیوم می‌شود و این تصور را برای مخاطبان جوان‌تر ایجاد می‌کند که برند گلکسی شامل محصولات غیرپرچم‌دار می‌شود.

هنوز مشخص نیست سا‌مسونگ چه برند جدیدی برای محصولات پریمیوم خود در نظر گرفته و به‌ نظر نمی‌رسد سری S25 نیز بدون برند گلکسی عرضه شود.

نمایش بیشتر

خبر خوان همفکری

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
ایران و جذب ۱۵میلیون گردشگر/ ارزآوری گردشگری بیشتر از نفت!